Thursday 19 April 2012

sanah helwah ya ummul izzah~

izz.. izzah bermaksut keberanian dan kekuatan.. dan saya berharap sempena ulang tahun kelahiran ke 29 ini..saya akan menjadi makin kuat utk melalui hari2 yg makin mencabar.. *ecehhh mcm ayat retis.. buweeekk~

17 april lepas.. saya dah bertolak pulang ke uia seawal pg..mlm tu ade exam subject tak feberet.. tension gak le jiwa. dan mlm harikeJADIan tu.. suami bukan la org pertama yg wish.. mcm biasa.. sejak 6 tahun lepas.. suami mmg selalu lupa tarikh hari jadi saya.. bukan beliau tak ingat tarikh.. tp beliau lupa hari itu adelah hari kejadian saya. dan sejak tahun pertama saya kenal beliau.. saya tidak pernah kesah dan ambil pedulu bila beliau lupa.

tahun lepas.. beliau dah wat suprise dgn sebijik pearl haya dan mkn kt rest peberet saya.. horizon gardern... tp, pearl haya nye ade tersidai je,,, sbb labuh dan besar sgt.. hauahuahuahauhaua

tahun ni.. sy mmg x mengharap ape2 adiah.. sebulan dua ni kna setelkan yuran yg masih bersisa...

saya masih kt uia.. mlm ni ade last paper advance punyer ... esok lak ade final presentation... :) fuhhh!~
lepas tu nk bejalan-jalan....

No comments:

Post a Comment