Wednesday 11 April 2012

cerita ceriti..

owh.. semalam byk betui peristiwa... bleh le saya cerite sekali harung kan.. semalam besday satu2 nye abang saya.. yg ke 31.. tp masih single and available agaknye.. seluruh negara cuti.. bkn sebab besday die..tp sebab 'cuti peristiwa' kekdah nya..

 so, pg semalam kami sekuarga dan beberapa kuarge lain gi picnic.. ye picnic tuan-tuan.. ce cari mane saya? hehehehee

concept pot luck gitu.. bawa le ape2 yg bleh mengeyangkan perut sendri.. tp, ade gak l yg rajin siap masak mee and nasi lemak lauk ayam masak merah.. fuh..fuh..

mmg ramai org kat teluk b.a..t.i.k ni.. maklum le nama pon cuti... balik2 je after zohor terus membuta.. penat le sgt..pdhl saya dok bawah poko je pon.. depa je yg mandi2.. mak2 mak ni bersantai je bawah pokok.. sambil mentekedarah.
bangun tido kul 6 lebey.. jenguk FB jap.. tetiba ramai lak wat status ade gempa .. tgh2 men FB.. sekali je badan melayang.. kelam kabut saya kuar umah.. tp suami cool je dok sidai baju.. *aikkk~

jejiran pon takd eyg lepak kuar umah.. ermm.. masuk umah balik.. hehehehee...
tp syukur lah so far takde dengar yg teruk2.. psl tsunami.. risau gak sbb abang saya kt penang.. sian die.. dah le gemok..komfirm payah nk berenang kan kalu de tsunami.. *eh

keylah nk study.. next week ade exam and presentation.. huhuhuu... pastu.. yeayyy!!~

No comments:

Post a Comment