Saturday 14 April 2012

happiest to prettiest~



saya mahu gembira.. saya mahu berjaya.. saya tidak perlukan org-org yg membuatkan saya lemah.. orang-orang yg sakit jiwa dan hati nya...

tak mahu org2 mcm ni merosakkn pemikiran saya menjadi semakin jahil tentang bahagia dan berjaya.. gembira dan sukaria..


dan menjadi jenis seperti epi rafeeza... 
dia mmg lebih suka berdiam jika die betui-betui marah, benci dan menyampah..
dia lebih suke utk tidak bercakap pada situasi itu dan kepada orang itu
dan tentunya ia bersebab..

Berbicaralah dengan seseorang sesuai dengan kadar akal fikiran mereka dan jangan sampai mendustakan Allah dan rasulNya.. -Ali R.A

bila sesekali dia cuba utk bercakap.. ia sedang berusaha untuk mengawal kebencian nya..
kerana dia selalu suka berpostitive.
dia juga selalu melihat siapa lawannya..
dan jika die rasa tiada kemenangan pada kebenarannya..
dia akan terlebih dahulu berdiam utk tidak terus-terusan membuang masa dan tenaga
dan hatinya sedang tersenyum melihat aksi dunia..


~adios~

No comments:

Post a Comment