Friday 13 April 2012

citer angan-angan sikit..

erm.. saya mmg suka hias rumah.. owhh hias rumah dgn mengemas tu ade sikit beza yer.. jgn tekejut kalu umah sepah.. ehheheheee 


ini adelah gambor B.a.i.t.u.l. i.z.z.~ saya mmg suke konsep yg simple .. ala2 modern gitu.. tp tak de le perabot yg rege puluh2 ribu utk memodernkan suasana.. sy suka yg just nice.. tak perlu byk bunga dan bahanhiasan sana sini.. semak..

 tapi umah saya mmg lah amat kosong~ yg ade.. mcm yg tuan-tuan lihat.. sofa yg dah masuk usia 4 tahun.. sama usia dgn perkahwinan..

bawha ni pulak dapur cap ayam.. mmg dapur ni dinaikkan ala kadar.. sbb bajet masuk umah takder.. up jadi jelah.. dan perjanjian nya mmg dapur ini buat sementara waktu.. nnti ade rezki suami jdkan die dapur mcm chef wan.. ahahha matilah kna pandai masak sesedap chef wan kan...


walaupun saya bersyukur dgn apa yg ade.. tp lagi besh kalau dapat lebey kan.. hehehehee.. dapur mcm kat bawah ni okey?



owh.. bawah ni ingat nk set up utk family hall kt tingkat atas.. so lepas ni takyah le lepak kt bawah. memandangkan anak buah suami kdg dtg umah tgh2 malam.. so, kami anak branak kena nyorok dlm study room.. so kalau dpt ruang mcm ni kt atas.. bagus gak kan.. :)



keylah.. tu je nk hapdet... bila berangan-rangan mcm ni.. saya akan usaha kompol duit utk menjadikan ia impian .. pada saya rumah adalah syurga.. jadi rumah harus cantik dan selesa.. sbb itu saya tak teruja dgn gadget2 ke haper.. impian saya nk cantikkn umah.. luar dan dalam.. bg selesa nk duduk..

orang ckp saya berangan ke poyo ke.. saya tak kesah.. sbb selama ni apa yg saya perolehi.. saya bermula dgn berangan.. tp, saya usaha utk jadikan angan-angan dan impian tu menjadi realiti.. *amacam ade gaya ucapan pemenang 'tokok berjaya tak?' ahahahahaha

key olsss... dadaaaa~

No comments:

Post a Comment