Friday 31 August 2012

berayalah kita ...

alhamdulillah... tahun ni dpt beraya kt kampung. suami dpt cuti awal... ujung puasa dah balik kmpung...and 1 syawal kt umah abah saya. itu yg penting. raya pertama and kedua dok raya belah suami je... saya? takpelaa last year da raya sakan part sy sbb suami xde kt mesia... so this year walaupun cuma 2 hari raya je... puas gak beraya..

ptg raya kedua kami dah gerak balik ke lumut..gile dasat... jam nk mampuihh... raya ketiga suami tak ke opis. tp dok umah je stanby... in case oncall kna lah fly. tp nan ado pon.dok umah tido adn kemas2 umah ape yg patut... start raya ke 4 br kami start beraya umah org... dan org beraya umah kami... sakan.

jiran2 saya lagi laaa. depa begilir2 'membuka rumah ' masing2.. bkn open house besar2 pon.. msk2 jiran2 dtgb mkn borak2...kenal2... saya oleh sbb thn ni thn pertama raya kt umah ni and taman ni...so beriya lah sikit citer. lagipun jiran2 saya kurang kenal dgn saya sbb depa tau sy dok keyel study... bln 4 ritu br sy officially dok umah ni..pehtu dok bekurung dlm umah....huhuhuu

dah 2 minggu raya... kami masih menerima jemputan ke rumah org..dan dan menerima org beraya kt umah saya... konsep sy... nak mai roger...msk le budus2 ...and bila org jemput pi umah kami pon pegi..mostly pegi umah org mmg sbb jemputan. yelaa... certain org depa da keje..da bz so, mungkin laaa da tak buka2 pintu dah kot.. kan.. bz ke penat ke..

okeylaa nk g shopping brg basah tuk esok lak... dadaaa... sebagai penutup ni gambar raya~






dadaaaa~

No comments:

Post a Comment