Friday 11 May 2012

breaking news~


owh ye.. seperti yg saya rancangkan.. dan dgn izin Nya jua.. Alhamdulillah... my lil Ameenah bakal menimang adik.. ehheheee...

status tentang adik di fb mendapat 51 like.. dan 52 ucapan tahniah dr kawan2 .. ade kwn like + komen.. ade kwn komen je. ade kwn like jer.. apepon sy berterima kasih dgn kwn2 yg meninggalkan jejak pd status itu..dan sy menganggap nye sebagai doa dan kongsi kegembiraan..

anak adelah anugerah terindah bg saya.. walaupun sy tahu..tiada anak yg dilahirkan atau dibesarkan dgn tak perlu perah tenaga.. setiap anak pasti ade ragamnya..

beberapa bulan lalu.. saya agak waswas menolak tawaran menjadi lecturer di kolej lama dgn gaji RM3000+ since i got my MA masa kontrak itu sepatutnye bermula..  tp, bila pikir balik.. usia perkahwinan yg masih 4 thn.. dan suami masih mengharapkan saya bersama2 membina keluarga ini.. saya sekali lagi menerima 'jemputan khas' suami utk memberi ameenah adik..

lagipun saya pikir.. jika bkn skrg.. bila lg nk menambah.. tahun hadapan saya akan memulakan pelajaran lagi.. sebenarnya bukan tahun hadapan.. tp ujung thn ni.. saya akan mula wat post grade diploma.. dan skrg pon sdg perlahan-lahan menyiapkan research proposal sambil cari2 supervisor dan university utk topik research saya.. skrg aim cuma USM..

semoga dipermudahkan.. pd saya.. kuat atau tidak utk memikulnya.. itu urusan Allah.. Allh yg bg kita kekuatan dan semangat.., dan Allah yg akan mempermudahkan jln kita..

sekian...

No comments:

Post a Comment