Thursday 22 March 2012

Perjalanan berintangan...

hari ini hari paling mencabar... sungguh mencabar...
nak cerita.. tp aku penat.. sebelom aku merapu.. baik aku takyah tulis..
anyway.. syukur Alhamdullillah kpd Allah
atas title baru kpd suami.. setakuk lg peningkatan career beliau.. Alhamdulillah..

rasa syukur dan puas.. seolah2 benarlah ape yg aku katakan di blog yg lama..
walaupun mendapat cemuhan hebat..tp, aku sungguh percaya rezki itu atas izinNya jua...

saya kongsi kan kata-kata saya... sebagai penasihat diri sendiri..

bila seseorang tak menangis.. itu tak bermakna dia tak bersedih,, dia cuma menggantikan tangisan dgn gelak tawa.. bila seseorang tidak marah bukan beerti dia tiada kekuatan utk marah.. cuma die berasa malas utk memanjangkan cerita... bila seseorang tidak berusaha membela diri dia.. itu bukan bermakna dia menerima kesalahan atau kekalahan dan membiarkan yg bathil di junjung.. tp, dia tahu.. orang yg suka akan kebathilan tidak akan mendengar kebenaran... cukuplah bagiNya Allah Maha Mengetahui.. dan hukuman Allah itu sebaik-baik hukuman.. :) 

aku percaya ..hukuman yg pasti itu hukuman dr Dia~



No comments:

Post a Comment