Sunday 21 October 2012

meroyan

syukur untuk tahun 2012 yg sgt banyak ujian.. yg buat saya menjadi kuat.. dan buat saya menjadi saya sebenar2 saya.. most of the time saya malas nk ambik kisah dgn dunia sekeliling.. dan sekarang ia berlaku lagi. saya cuma nak pikir banyak tentang keluarga saya agar sentiasa hidup bawah redha Allah... dan semakin bahagia.. sya bukan jenis suka mencari kesalahan org.. melainkan org tu dah wat taik dgn saya.. saya akan bandingkan dia dan saya.. dan pikir balik 'kenapa dgn dia?' apa yg membuatkan dia bengang dgn saya atau saya nk rasa dia tu best sgt...

jln saya lurus.. cuma saya tau kdg2 ade liku2 dlm hidup.. saya tak suka guna jln bengkok kendian pura2 guna jln lurus..saya most of the time tak suka nk kacau life org.. apetah lg x tau asal usul org... melainkan sy didatangkan dgn cerita.. hidup saya lebih fokus pd kasih syg membahagiakan ahli keluarga saya dan juga menuju kejayaan.. sbb itu bila ade benda2 x berpekdah suami nk buat saya akan angin.. dan bila ade perkara-perkara atau org2 yg tak penah tido sebantal pon dgn saya mulut lebey ligat macam taik.. sorry to say..

pepatah 'MY ATTITUDE IS BASED ON HOW U TREAT ME ' adelah sangat2 kena dgn diri saya.. kenapa? saya akan layan semua org baik pd asalnya.. dan tidak akan saya membezakan seseorg itu kurang atau lebih melainkan die kurang becakap..dan sesorg itu lebih bila dia lebih usaha.. saya impress dgn org yg bejaya.. bijak pandai..dan usaha keras.. sungguh saya takkn impress dgn org lawa ke.. org begaya ke.. org berharta ke.. so not me~

sbb itu saya cuba menggolong kan diri saya dlm golongn org2 itu.. org2 yg bejaya dan cerdik.. saya tak kagum dgn org yg bebelanja besaw.. sbb tu sy tak usaha utk bebelanja besar.. bercantik.. atau berape sekali.. sbb saya tak nmpk ape2 lebih nya di situ.. ape lg kalau yg kaya tu 'org tuanya'

saya juga.. jenis yg mudah maaf kan org.. tp sy akan ingat smpi mati.. saya tak suke patah balik.. sekarang ade hamba2 Allah yg mmg saya sgt2 benci... dan saya mmg berharap saya tak jumpa die pon sbb ia telah menghilang kan selera saya utk bersosial kat sini.. menyampah kalau terpaksa ngadap muka die.. rimas! siriee benci.. die kata saya memalukan wife neby kan?? huh! sebelom kau hidup dalam hidup aku..merasa susah senang duduk di tempat aku..dan ko tak paham apa yg aku kata.. sila lah ko berambus ..dan tolong jgn tunjuk kan sisi kau dpn mata aku..sbb aku menyampah.. sila laa kau jd 'pencerita' terbaek abad ini.. silalah kau jd nasi tambah.. owh byk rasanya kalau aku nk print screen kan..plss..

tolong jgn wat aku menyampah..

aku boleh baik dgn sesiapa saja.. tp sekali aku menyampah.. aku nyampah smpi lubang cacing

No comments:

Post a Comment